حجت‌الاسلام محمدی گلپايگانی: حضرت آقا فرمودند سلام مرا به آيت‌الله مصباح برسانید و بگویید که من هر شب به شما دعا می‌کنم

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی آثار حضرت آیت‌الله مصباح یزدی ـ‌دام‌ظله‌ـ ساعتی  پیش حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب، از آیت‌الله مصباح یزدی عیادت کردند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت الله مصباح یزدی عیادت، و با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی ـ‌دامت‌بركاته، برای ایشان دعا و آرزوی سلامتی کردند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی پس از ملاقات با علامه مصباح یزدی، در مصاحبه‌ای ضمن تجلیل از تواضع، اخلاص و ولایت‌مداری آیت‌الله مصباح یزدی افزودند: «حضرت آقا فرمودند که به ایشان سلام مرا برسانید و بگویید که من هر شب به شما دعا می‌کنم. این عین عبارتی بود که آقا فرمودند.»
یادآوری می‌شود آیت‌الله مصباح یزدی ـ‌‌دامت برکاته‌ـ با توصیه هیئت محترم پزشکی، دو روز قبل برای ادامه درمان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شدند.
بیماری ایشان صرفا همان بیماری مربوط به دستگاه گوارش است که اخیراً شدت پیدا کرده است و تست  کرونای ایشان منفی بوده است.
از آحاد مردم و ارادتمندان به ایشان خواستاریم با تضرع به درگاه خداوند متعال و توسل به حضرات معصومین (علیهم السلام) برای شفای عاجل و کامل ایشان دعا بفرمایند.
همچنین باتوجه به برخی شایعات در فضای رسانه ای مجددا تاکید می کنیم که تنها منبع معتبر و موثق برای اخبار مربوط به آیت الله مصباح یزدی پایگاه اطلاع‌رسانی آثار ایشان به نشانی MesbahYazdi.ir و كانال‌های رسمی به آدرس MesbahYazdi.ir@ است.